Zepsuta lodówka, pralka czy zmywarka producenta Amica to nie tragedia. Dlaczego warto korzystać wybrać serwis Amica Zabrze? Większość prac serwisowych fachowcy z Fix Agd wykonują bezpośrednio w domu klienta. To przełom, jeśli chodzi o usługi naprawcze AGD na terenie województwa śląskiego. Niezwłocznie po zgłoszeniu, serwisant kontaktuje się z zamawiającym i umawia się na spotkanie. Dzięki temu przypadkowa awaria pralki czy piekarnika nie musi oznaczać wielkiego problemu.
Naprawa Amica w Zabrzu – skuteczność i profesjonalizm
Specjaliści przydzielani do zgłoszeń naprawczych znajdują się w prestiżowym gronie renomowanych serwisantów AGD. Każdy pracownik został dokładnie zweryfikowany pod względem posiadanych umiejętności, wobec czego klienci mogą liczyć na najwyższą jakość realizowanych usług.
To dzięki temu naprawa sprzętu w mieszkaniu klientów przebiega: szybko, fachowo i bez komplikacji. Pracownicy Fix Agd wykonują swoje usługi na terenie Śląska, czyli na terytorium województwa i w najbliższych miejscowościach ościennych.
Kwestia dostępności specjalistów zależy od momentu zgłoszenia. Zwykle jednak odpowiedź zwrotna uzyskiwana jest w tym samym dniu. Około 90% napraw realizowanych jest bez konieczności transportowania sprzętu do autoryzowanego serwisu. Oznacza to, że zgłaszający z dużą dozą pewności będzie mógł skorzystać z urządzenia jeszcze w tym samym dniu, w którym serwisant rozpoczął naprawę.
Jak wygląda proces zgłoszenia usterki sprzętu Amica w Zabrzu?
Klienci zamawiający fachowców do napraw mogą skorzystać z dwóch podstawowych możliwości realizacji zgłoszenia. Pierwszą z nich jest telefoniczny kontakt za pośrednictwem dedykowanej infolinii. Innym rozwiązaniem jest formularz online, dzięki któremu zgłoszenia można dokonać bez względu na porę dnia, czy obecną godzinę.
Fachowcy realizują proces naprawczy niezwłocznie po zgłoszeniu i umówieniu się na przyjazd. Oznacza to, że zgłaszający uzyska odpowiedź tak szybko, jak będzie to możliwe.
Wygląda to następująco: zgłoszenie trafia na listę, zostaje przydzielone do odpowiedniego pracownika, ten zaś oddzwania do klienta. Wszystko odbywa się fachowo, bez zbędnych formalności i w poszanowaniu praw klienta. Prace serwisowe realizowane są bezpośrednio w miejscu zgłoszenia, czyli w mieszkaniu klienta. Nieznaczne przypadki wymagają przewiezienia sprzętu do firmowego serwisu, o czym klient zostanie poinformowany w razie takiej konieczności.